Stay curious: momondo 10 yaşında!

Ürün yenilikleri, DNA yolculukları ve sayısız uçak bileti araması – 10. yaş günümüzü momondo’nun geçmişine göz atarak ve önümüzdeki parlak geleceği düşünerek kutluyoruz...

10.-yıldönümü-yazısı
10.-yıldönümü-yazısı

Bil bakalım bugün ne? Doğum günümüz! 10. yıldönümümüzü kutlamaya başlamadan önce, Danimarka’daki mütevazı başlangıcımızdan seyahat endüstrisinin önde gelen ve yenilikçi figürlerinden biri olmamıza uzanan yolculuğumuzu gözden geçirmek için biraz zaman ayırmak istedik.

momondo nedir?

Hayat hikâyemizi anlatmaya başlamadan önce temel konularla bilgilerini tazeleyelim. momondo, milyarlarca uçak bileti, otel ve kiralık araç fiyatını karşılaştıran ücretsiz, bağımsız ve ilham verici bir seyahat arama motoru. Uçak bileti, otel ve kiralık araçlarda tam bir fiyat şeffaflığı sunan ve muhteşem dünyamızı keşfetmek için herkese ilham ve imkân sağlayan cesur ve renkli bir seyahat evreni sunuyoruz.

Ayrıca, nereye ve ne zaman gidebileceğini ve oradayken neler yapabileceğini seçmene yardım edecek ücretsiz yerel ve dünya çapında seyahat fikirleri de sunuyoruz. Kullanıcı dostu platformlar üzerinden kullanıcılarımıza mümkün olan en iyi seyahat deneyimini vermeye kendimizi adadık.

Her şey nasıl başladı

momondo, seyahat tutkusuna sahip bilişim programcıları tarafından 2006’da Danimarka’da kuruldu ve hayatına bir uçak bileti arama motoru olarak başladı. Kurucularının hedefi, insanlara web üzerinde sadece tam bir fiyat şeffaflığı sunmakla yetinmeyip, aynı zamanda yeni yerler keşfetmek için ilham veren ve dünyamızla ilgili meraklarını korumalarını sağlayan bir seyahat markası yaratmaktı.

Bugün benzersiz ürün ve hizmetlerimizle uluslararası alanda övgü kazandık ve New York Times, CNN, Frommer’s, CBS, The Daily Telegraph ve daha pek çok önde gelen medya kuruluşu tarafından öneriliyoruz!

Şimdi neredeyiz?

10 yılın ardından farklı düşünmek için çabalamaya devam ediyoruz. Seyahat edenlere 35 (ve artan sayıda!) ülkede her gün bini aşkın havayolu ve seyahat acentesinden arama imkânı sağlıyor ve yaratıcı yönümüzle de esin kaynağı oluyoruz.

Yarışmalarımız, seyahat yazılarımız ve rüya gibi Instagram paylaşımlarımızla, hiçbir seyahat acentesine ihtiyaç duymadan kendi seyahatlerini planlaman konusunda sana destek ve ilham kaynağı olmak istiyoruz; böylece sen de çıkıp dünyayı keşfedebilir ve şirket sloganımızı benimseyebilirsin – stay curious.

Seyahatlerine bir amaç kat

Yıllar boyunca, momondo insanların meraklarının peşinden koşarak yeni deneyimlere ulaşmalarını sağlamak için teşvik ve ilham sunan çeşitli kampanyalar başlattı. 2016’da, dünyayı herkese açabilme amacımızın en büyük projesi olan Purpose girişimini başlattık.

Tüm dünyadan insanları, bu hareketin bir parçaları olmaları ve farklılıklarımızın hoşgörüsüzlük ve önyargı değil, ilham ve gelişim kaynağı olduğu bir dünya vizyonumuzu paylaşmaları için davet ediyoruz – böylece çeşitlilikle zenginleşmiş bir dünyanın keyfini hepimiz çıkarabiliriz. Seyahat etmenin dünyayı yeni bir gözle görmemize yardımcı olduğuna kesin bir şekilde inanıyoruz: farklı bir deneyim yaşayınca her şeyi daha farklı bir gözle görmeye başlarız.

İnsanları bir araya getirerek dünyayı insanlara açma arzumuz bu haziranda başlattığımız The DNA Journey kampanyasıyla tam gücüne ulaştı.

Bu satırların yazıldığı sırada, The DNA Journey videosu dünyada 175 milyon kez izlendi ve 500 makalede tartışıldı. Ayrıca, kazanan bir kişiye DNA’sında bulunan her ülkeyi ziyaret etme fırsatı sunan, hayatta bir kez karşılaşılabilecek bir seyahat ödülüne sahip DNA Journey yarışmamıza 170.378 kişi katıldı.

Mesajımız insanlar sayesinde kesinlikle yankı buldu ama daha açık ve hoşgörülü bir dünya vizyonumuzu anlatabilmek için daha çok yolumuz var. letsopenourworld.com adresini ziyaret ederek devam eden faaliyetlerimiz hakkında daha fazla bilgi alabilir ve nasıl katılabileceğini öğrenebilirsin.

momondo’nun geleceği…

Güçlü ve on yıla dayanan temelimiz sayesinde, seyahat sektörü içinde yenilik sunma ve ilham kaynağı olma azmimizle geleceğe adım atıyoruz. Şu anda 35 milletten 200’ü aşkın kişiden oluşuyoruz. Gelişen iş gücümüzü karşılaması için Danimarka başkenti Kopenhag’ın merkezinde yeni ve harika bir ofise taşındık.

Taşındığımız binanın da kendine has büyüleyici bir hikâyesi var: 1733’te bir konak olarak kullanılan bina, 1780’de Danimarka’nın resmi posta ve telgraf merkezi olmuş (Danimarka’nın ilk pulu da 1851’de burada basılmış!).

Artık burası momondo’nun merkez ofisi; mümkün olan en iyi seyahat deneyimini sana sunmak için kendini adamış daha fazla sayıda yenilikçi ruhu işe almamıza imkân sağlayan harikulade ve geniş bir çalışma alanı.

Bu yolculukta sen de aramıza katılmak ister misin? İster sınıfının en iyilerinden bir pazarlama mezunu, öngörülü bir tasarımcı, geliştirme dehası veya veri uzmanı ol, senden haber bekliyoruz! Daha fazla bilgi için momondo stajyerlik ve iş fırsatları sayfalarımıza göz atabilirsin.

Teşekkürler!

İlk on yılımızı geride bırakıp momondo’nun hikâyesinin heyecan verici yeni bölümüne girerken, siz sadık kullanıcılarımıza, momondo’yu düzenli olarak kullandığınız ve uçak bileti, otel ve kiralık araçlarda en iyi fırsatları sunduğumuza güvendiğiniz için teşekkür ediyoruz. Sadakatiniz ve heyecanınız bizim için en büyük doğum günü hediyesi.

Son olarak da, aramanı yap, dünyayı keşfet ve hiçbir zaman merakını kaybetme!